قلب مشترک دختروپسر
 
REZA JON
 
 
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:قلب, :: 20:21 ::  نويسنده : REZA ATASKAR

 

 

دختروپسربه هم قول داده بودندکه همیشه باهم باشند.مخصوصاپسرکه همیشه میگفت قلب من همیشه ازان توست"امادخترگاهی اوقات به حرفای پسرشک میکرد.                                                                         تااینکه دخترپس ازچندمدت به علت مشکل بیماری قلبی به بیمارستان رفت ونیازمندیک قلب پیوندی شد.وپس ازمدتی طولانی که قلبی رابه دخترپیوندزدندوحالش کاملاخوب شدوهمین طورکه برروی تخت بیمارستان خوابیده بودوباخودمیگفتاوهمیشه به من میگفت قلبم ازان توست امادراین مدت حتی یک بارهم به من سری نزد.همین طورکه داشت این حرف هارومیزدپرستاری به اونامه ای دادوگفت:اینوصاحبش به من دادتابه شمابدهم ولی وقتی که حالتان کاملاخوب شده باشد.دخترنامه رابازکردپسردران نوشته بود:حتماازدستم ناراحتی که چراتوی این مدت به ملاقاتت نیامدم.ولی دستتوبذارروقلبت من اونجام*بهت گفته بودم قلبم ازان توست وحالاقلبی که درسینه ی توست مال من است یعنی مال ماست بازم میگم  قلبم برای همیشه برای توست.                                      همیشه اولش خوبه                    همیشه اولش عشقه                                                                               پس دخترازان شببه امیدرویای پسرمیخوابیدونمیخواست باورکندکه پسرنیست.                                            همیشه اخرش سخته................




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REZA JON و آدرس reza.ali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 8248
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


ابزار نظرسنجی